Popular post

Popular Posts

Szeretettel üdvözöllek!

Üdvözöllek a blogomon! Itt olyan írásokat olvashatsz az EFT egy-egy területével kapcsolatban, mely éppen foglalkoztat, vagy melyről úgy érzem, hasznos lenne beszélgetni. Ha hozzáfűzni valód, kérdésed vagy ötleted van az adott témakörben, vagy esetleg szeretnél valamiről olvasni, szólj hozzá bátran!

2010-06-12 11:03:56

Popular Posts

Néhány nyugodt, csodálatos pillanat...

Előfordul, hogy a rohanás és a kihívások közepette úgy érezzük, hogy nem vagyunk elegek ahhoz, hogy megfeleljünk mindennek és mindenkinek és elanyátlanodunk. Nekem ezekben a pillanatokban az EFT-n kívül sok más dolog erőt ad, az egyik a szép, nyugtató és felemelő zene. Az egyik kedvenc "együttesem" ilyekor a Libera, anygyal arcú és hangú kisfiúk csoportja énekel csodálatos dalokat. A legcsodálatosabb daluk számomra a Salva Me, de ez csak egyike a szebbnél szebb dalaiknak. Még kopogtathatunk is közben...Ha nem ismernétek őket: ide kattintva találhatjátok a youtube videót. Salva Me

2011-08-03 18:38:59

Popular Posts

A mennyország kapujának kitárása

Ez egy összetett gyakorlat Kurt Tepperweintől. Most csak az előgyakorlatot szeretném ismertetni, mint a légzőgyakorlat egy nagyon szokatlan, de csodálatos és nagyon felemelő formáját. A gyakorlat forrása Tepperwein Mentáltréning című könyve. 1. Figyeld meg a légzésed. Ne siettesd és ne is próbáld lassítani. Érezd, hogy a levegő átjárja a tested. 2. Csak tüdőd balfelével lélegezz. (Ott érezd, arra koncentrálj!) 3. Csak tüdőd jobb felével lélegezz. 4. Most lélegezz tüdőd mindkét felével. 5. Lélegezz a középből kiindulva függőlegesen lefelé, egészen a lábujjadig. Érezd a "légzés kiegyenesítő erejét". Milyen érzés tölt el? 6. Lélegezz a középből kiindulva függőlegesen felfelé, a fejed irányába. Milyen érzés? 7. Lélegezz a középből kiindulva, de most egyidejűleg mindkét irányba. Milyen érzés tölt el? 8. Lélegezz kb. egy karhossznyi távolságra előre és hátra. 9. Lélegezz jobbra és balra, tehát egyszerre mindkét irányba. 10. Most lélegezz egyszerre valamennyi irányba, lélegezz a "saját aurádba". A légző gyakorlatok az "itt és most" megélését teszik lehetővé, hiszen lélegezni csak most lehet és kell is. Ez mindig állandó. Ha tudatosan nemcsak a légzésre, de ítélkezésmentes megfigyelőként a felbukkanó érzéseinkre is figyelünk, akkor még jobban kiterjeszthetjük tudatosságunkat és a belső forrásunkhoz kötődő kapcsolatunkat. Nem utolsó sorban pedig a mély és tudatos légzés nyugalommal és békével tölt el, így emeli a rezgésszintünket. Ehhez a gyakorlathoz akár kopogtatást is hozzákapcsolhatsz, testi szinten vagy csak a mentális kopogtatást használva.

2010-08-26 20:50:01

Popular Posts

Carol Look hírlevelek

Végre sikerült időt szakítanom arra, hogy fordítsak egy kicsit és be is gépeljem, így négy újabb hírlevél került ki a fordítások közé a következő témákban: energetikai meghívók, teljes kongruencia, gyorsan előrepörgetni az időt, teljes elfogadás. Remélem hasznotokra lesz! Szeretettel, Mónika

2011-07-09 09:56:40

Popular Posts

Heti mantra 2012.10.29.

Az élet örök körforgásában, ahol most vagyok, minden teljes, egész és tökéletes. Folyton megújul az életem. Minden pillanata friss, új és eleven. Pozitív gondolkodással érem el mindazt, amit akarok. Új nap ez a mai. Új személyiség vagyok. Világomban minden rendben van.

2012-10-29 07:00:13

Popular Posts

Minden hétre egy mantra 2011.03.28

A múlt héten nem került be mantra a gyüjteménybe, mint láthattátok. A technika nagy úr, főleg ha ingadozó és instabil internetkapcsolat képében tűnik fel. Ezért úgy döntöttem, adok egy hetet magamnak és ennek a történésnek is és közben inkább más dolgokkal foglalkozom, minthogy folyamatos frusztrációként éljem meg az ismételt sikertelenséget. Ma reggel kis félelemmel a szívemben ültem le, vajon engedi-e a technika "ördöge", hogy írjak a blogomra. Nos, majd meglátjuk... A heti mantra ezért a félelmekkel kapcsolatos: Bár félek a félelmeimtől, most mégis kapcsolatot teremtek velük, kész vagyok arra, hogy átéljem őket és elengedjem őket az életemből. Minden nappal egyre több félelmemet semlegesítem és még teljesebbé válik az életem. Köszönöm!

2011-03-28 07:03:56

Popular Posts

Minden hétre egy mantra 2011.07.27.

Én magam vagyok a teljesség és a jóság, megvan bennem a tökéletes bölcsesség és feltételnélküli szeretet, és mikor a belső hangotkövetem, akkor mindezeket érvényre juttathatom! Béke!

2011-07-27 06:33:01
June/9/2012

Dr. Hartmann új könyvében, az Energy EFT-ben különböző problémákra különböző protocolokat használ. Ez főleg a kezdő EFT-eknek segítségül szolgálhat a kopogtatáshoz. Sylvia a következő módon osztotta fel a protocolokat: EFT Történet Protocol, EFT Testi (fizikai) Protocol,  Tudatos EFT Protocol, EFT Szabadfolyás Protocol, EFT Proxy Protocol és Szeretetteljes Érintés EFT Protocol.

Ebben a bejegyzésben az elsővel szeretnélek megismertetni benneteket, azaz az EFT Történet Protocollal.

Ezt azokra a problémákra használjuk, mikor egy történet, egy velünk történt esemény vagy emlék okozza a feszültséget. Egyszerűen csak elkezdjük mesélni a történetet – mintha velünk szemben ülne valaki és hallgatná -, olyan részletesen és színesen, amennyire csak lehetséges. Az a legjobb, ha egy olyan pontról kezdjük, ahol még semmilyen feszültséget nem érzünk. Amint bármilyen fokú kellemetlen érzést vagy feszültséget érzel, állj meg és az utoljára említésre került részletre vagy aspektusra kopogtass. A hangod vagy a lélegzetvételed változása vagy egy feszülés bármely testrészedben jelezheti, hogy itt az idő megállni és kopogtatni. Természetesen magát a történetet is mondhatod úgy, hogy közben folyamatosan kopogtatsz, mert ez is segít energetikailag.

Miután lekopogtattuk 0-ra az adott aspektust, kezdjük előröl a történetet, és bizonyosodjunk meg arról, hogy valóban nincs már semmilyen feszültség az adott aspektus mögött a történetfolyamban, majd folytassuk tovább a következő pontig, ahol feszültséget érzékelünk és minden egyes alkalommal bizonyosodjunk meg arról, hogy valóban tovább mehetünk és így biztos, hogy a teljes történet vagy esemény elveszíti a kopogtatás végén azt a negatív feszültséget, amivel összekapcsoltuk.

Ne siessünk, mert ha kispórolunk néhány kört vagy nincs türelmünk minden egyes aspektust külön-külön teljesen semlegesíteni, akkor lehetséges, hogy nem kapunk teljes “feloldozást” a folyamat végén.

Egy példa: Egy férfi az autóbalesetére kopogtatott. “Lefelé vezettem az útonéjjel, mint már millió és egy alkalommal előtte. Nagyon sötét volt és zuhogott az eső.” Itt ért el az első magában feszültséget hordozó ponthoz. Ekkor megállunk a történetben és elkezdjük semlegesíteni az aspektust: “Bár nagyon zuhogot…” és bármit elmondhatsz ezzel az aspektussal kapcsolatban, ami csak eszedbe jut, amíg csak nem érzed teljesen nyugodtnak magad a mesélése közben.

Ennyi az egész! Jó kopogtatást!


Leave a Reply