Popular post

Popular Posts

Szeretettel üdvözöllek!

Üdvözöllek a blogomon! Itt olyan írásokat olvashatsz az EFT egy-egy területével kapcsolatban, mely éppen foglalkoztat, vagy melyről úgy érzem, hasznos lenne beszélgetni. Ha hozzáfűzni valód, kérdésed vagy ötleted van az adott témakörben, vagy esetleg szeretnél valamiről olvasni, szólj hozzá bátran!

2010-06-12 11:03:56

Popular Posts

Néhány nyugodt, csodálatos pillanat...

Előfordul, hogy a rohanás és a kihívások közepette úgy érezzük, hogy nem vagyunk elegek ahhoz, hogy megfeleljünk mindennek és mindenkinek és elanyátlanodunk. Nekem ezekben a pillanatokban az EFT-n kívül sok más dolog erőt ad, az egyik a szép, nyugtató és felemelő zene. Az egyik kedvenc "együttesem" ilyekor a Libera, anygyal arcú és hangú kisfiúk csoportja énekel csodálatos dalokat. A legcsodálatosabb daluk számomra a Salva Me, de ez csak egyike a szebbnél szebb dalaiknak. Még kopogtathatunk is közben...Ha nem ismernétek őket: ide kattintva találhatjátok a youtube videót. Salva Me

2011-08-03 18:38:59

Popular Posts

A mennyország kapujának kitárása

Ez egy összetett gyakorlat Kurt Tepperweintől. Most csak az előgyakorlatot szeretném ismertetni, mint a légzőgyakorlat egy nagyon szokatlan, de csodálatos és nagyon felemelő formáját. A gyakorlat forrása Tepperwein Mentáltréning című könyve. 1. Figyeld meg a légzésed. Ne siettesd és ne is próbáld lassítani. Érezd, hogy a levegő átjárja a tested. 2. Csak tüdőd balfelével lélegezz. (Ott érezd, arra koncentrálj!) 3. Csak tüdőd jobb felével lélegezz. 4. Most lélegezz tüdőd mindkét felével. 5. Lélegezz a középből kiindulva függőlegesen lefelé, egészen a lábujjadig. Érezd a "légzés kiegyenesítő erejét". Milyen érzés tölt el? 6. Lélegezz a középből kiindulva függőlegesen felfelé, a fejed irányába. Milyen érzés? 7. Lélegezz a középből kiindulva, de most egyidejűleg mindkét irányba. Milyen érzés tölt el? 8. Lélegezz kb. egy karhossznyi távolságra előre és hátra. 9. Lélegezz jobbra és balra, tehát egyszerre mindkét irányba. 10. Most lélegezz egyszerre valamennyi irányba, lélegezz a "saját aurádba". A légző gyakorlatok az "itt és most" megélését teszik lehetővé, hiszen lélegezni csak most lehet és kell is. Ez mindig állandó. Ha tudatosan nemcsak a légzésre, de ítélkezésmentes megfigyelőként a felbukkanó érzéseinkre is figyelünk, akkor még jobban kiterjeszthetjük tudatosságunkat és a belső forrásunkhoz kötődő kapcsolatunkat. Nem utolsó sorban pedig a mély és tudatos légzés nyugalommal és békével tölt el, így emeli a rezgésszintünket. Ehhez a gyakorlathoz akár kopogtatást is hozzákapcsolhatsz, testi szinten vagy csak a mentális kopogtatást használva.

2010-08-26 20:50:01

Popular Posts

Carol Look hírlevelek

Végre sikerült időt szakítanom arra, hogy fordítsak egy kicsit és be is gépeljem, így négy újabb hírlevél került ki a fordítások közé a következő témákban: energetikai meghívók, teljes kongruencia, gyorsan előrepörgetni az időt, teljes elfogadás. Remélem hasznotokra lesz! Szeretettel, Mónika

2011-07-09 09:56:40

Popular Posts

Heti mantra 2012.10.29.

Az élet örök körforgásában, ahol most vagyok, minden teljes, egész és tökéletes. Folyton megújul az életem. Minden pillanata friss, új és eleven. Pozitív gondolkodással érem el mindazt, amit akarok. Új nap ez a mai. Új személyiség vagyok. Világomban minden rendben van.

2012-10-29 07:00:13

Popular Posts

Minden hétre egy mantra 2011.03.28

A múlt héten nem került be mantra a gyüjteménybe, mint láthattátok. A technika nagy úr, főleg ha ingadozó és instabil internetkapcsolat képében tűnik fel. Ezért úgy döntöttem, adok egy hetet magamnak és ennek a történésnek is és közben inkább más dolgokkal foglalkozom, minthogy folyamatos frusztrációként éljem meg az ismételt sikertelenséget. Ma reggel kis félelemmel a szívemben ültem le, vajon engedi-e a technika "ördöge", hogy írjak a blogomra. Nos, majd meglátjuk... A heti mantra ezért a félelmekkel kapcsolatos: Bár félek a félelmeimtől, most mégis kapcsolatot teremtek velük, kész vagyok arra, hogy átéljem őket és elengedjem őket az életemből. Minden nappal egyre több félelmemet semlegesítem és még teljesebbé válik az életem. Köszönöm!

2011-03-28 07:03:56

Popular Posts

Minden hétre egy mantra 2011.07.27.

Én magam vagyok a teljesség és a jóság, megvan bennem a tökéletes bölcsesség és feltételnélküli szeretet, és mikor a belső hangotkövetem, akkor mindezeket érvényre juttathatom! Béke!

2011-07-27 06:33:01
June/12/2010

Előfordult már bizonyára már mindegyikünkkel, hogy nem úgy történtek velünk és körülöttünk a dolgok, ahogy szerettük volna, vagy ahogy elképzeltük. Tervezgettünk, színesen és részletesen megálmodtunk mi lesz és erre… ember tervez Isten végez.

Ilyenkor elfog bennünket a csalódottság, a tehetetlenség érzése; „miért éppen velem történik ez, mikor másoknak minden sikerül…” és minél többet gondolunk erre, annál inkább felhergeljük és belelovaljuk magunkat ebbe a csalódottságba. A probléma az, hogy minél több energiát ölünk ebbe a negatív lelkiállapotba, annál több hatalmat adunk neki és annál kevesebb marad arra, hogy az adott körülmények között tiszta fejjel és kreatívan átgondoljuk az eseményeket. Nem találjuk meg a lehetséges megoldásokat, hisz nem arra vagyunk ráhangolódva. Pedig sokszor hallhattuk már: Ha az élet citromot ad, csinálj magadnak martinit. Én magam a limonádé mellett voksolok, de nem ez a lényeg… hanem az, hogy nyitott elmével és érzékekkel képes legyek a lehető legjobb lehetőségeket megragadni és a legjobb eredményeket elérni!

Sőt… az is megeshet, hogy menet közben rádöbbenünk, mindez értünk van, sokkal jobb így, mintha ott, akkor és úgy történtek volna az események, ahogy mi előre elterveztük.

Minderre így logikusan átgondolva biztos sokan egyetértően rábólintanak, de mikor elkapja az embert a hév és miután belelovalta magát ezekbe az érzelmekbe egyre alacsonyabb rezgésszintre kerül, annál nehezebb ezt megvalósítani. Ezekben az esetekben segíthet a következő forgatókönyv, mely természetesen csak ajánlás, tehát nyugodtan változtass a szavakon vagy az állításokon, hagyj ki belőlük vagy adj hozzájuk és ismételd a köröket amennyiszer csak szükségesnek érzed. Minden ember és minden helyzet más, nem az a fontos, hogy másnak hány kör elég és mikor képes elengedni a problémát. Ez nem verseny, csak magadra figyelj, mert csak TE vagy a fontos ebben a pillanatban!


Először hangolódj rá az adott problémára – például alig vártad már, hogy találkozz egy régi jó baráttal, aki felhív, hogy megbetegedett, ezért nem tud eljönni, s te úgy érzed, vége a világnak – becsüld meg az érzelmi intenzitását és ezt követően kopogtasd végig az alapállítást és a szekvenciát. Légy a lehető legspecifikusabb! Az is jó megoldás lehet, ha akár szó szerint követed ezt a forgatókönyvet, aztán váltasz specifikusabb állításokra.

Karate kézél / érzékeny pont:

„Bár nem úgy mennek a dolgaim mostanában, ahogy szeretném, mégis mélyen és teljes egészében elfogadom magam így is.”

„ Bár másként terveztem, és úgy tűnik, semmi nem jön össze, most mégis kész vagyok megbocsátani magamnak és a világnak ezért és elfogadom a helyzetet, így ahogy van.”

„Bár nem így képzeltem, most mégis nyitott vagyok arra, hogy észrevegyem az összes ebben a helyzetben megbúvó lehetőséget és a magam és mások hasznára fordítsam azokat.”

Szemöldök: Nem úgy mennek a dolgok, ahogy szeretném.

Szemsarok: Nem úgy mennek a dolgok, ahogy szeretném.

Szem alatt: Úgy érzem, semi nem jön össze.

Orr alatt: Másként terveztem.

Áll pont: Annyira jól megterveztem.

Kulcscsont: És mindent megtettem, hogy sikerüljön.

Kar alatt: Most mégsem a terveim szerint történnek a dolgok.

Fejtető: Mintha minden összeesküdött volna ellenem.


Szemöldök: Mintha mindenki összeesküdött volna ellenem.

Szemsarok: Annyira elkeserít ez a helyzet.

Szem alatt: Idegesítenek a történtek.

Orr alatt: Tehetetlenséget érzek.

Áll pont: Mintha kicsúsznának a dolgok a kezemből.

Kulcscsont: Többé már nem én irányítok.

Kar alatt: Annyira frusztrál ez a helyzet.

Fejtető: Nem úgy mennek a dolgok, mint szeretném!

VÉGY EGY MÉLY LÉLEGZETET ÉS FÚJD KI!


Szemöldök: És ha ez így van jól?

Szemsarok: És ha ez értem történik így?

Szem alatt: Csak nem látom a benne rejlő jót?

Orr alatt: És ha ez nem is történhetne jobban?

Áll pont: Hiszen nem kell mindig nekem irányítanom.

Kulcscsont: Néha átadhatom a gyeplőt!

Kar alatt: Megpihenhetek.

Fejtető: És megláthatom a helyzetben rejlő előnyöket.


Szemöldök: Mi lenne ha…?

Szemsarok: Sőt talán…

Szem alatt: Akár képes lehetnék arra is, hogy…

Orr alatt: Erre nem is gondoltam ezelőtt.

Áll pont: Milyen érdekes új ötlet!

Kulcscsont: Mennyi lehetőség, amit eddig észre se vettem.

Kar alatt: Pedig mindvégig itt voltak előttem!

Fejtető: Köszönöm, hogy végre tudatára ébredhetek ezeknek a reményteljes lehetőségeknek!


Szemöldök: A helyzet sokkal ígéretesebb, mint hittem.

Szemsarok: Hm… egész jó ez így!

Szem alatt: Sőt… lehet ez még jobb is!

Orr alatt: Nincs okom a csalódottságra és a bizalmatlanságra!

Áll pont: Hiszen biztonságban vagyok!

Kulcscsont: Csupán új távlatok és lehetőségek nyíltak meg előttem.

Kar alatt: Fejlődhetek és haladhatok az utamon előre.

Fejtető: Hálás vagyok ezért és köszönetet mondok az Univerzumnak!

VÉGY EGY MÉLY LÉLEGZETET ÉS FÚJD KI!


A kezdeti negatív köröket semleges-kétkedő, majd pedig pozitív körök követik. Ezzel a technikával még könnyebben leküzdhetjük a bennünk rejlő pszichológiai reverziót. Amint már az előbb is említettem bármely körből csinálj többet vagy hagyd ki bátran, ha úgy érzed nincs rá szükséged.

Jó kopogtatást és csodaszép napot!

Szeretettel,

Mónika